sommar & sol

helt fantastisk dag, jag vaknade upp med syster brevid mig, käkade frukost och duschade, sen gick jag ut med katterna en stund. sen drog jag och syster ner till vattnet och låg där och solade & käkade massa mumsigt godis, det var helt lovely. vi passade på att ta några bilder som vi bjuder på, båda två var helt osminkade men vad gör man inte för bloggens skull. sen badade jag med min minsta syster simone, det var riktigt jävla kallt, men det var mysigt endå. nu har jag fixat mig och sitter här vid datan och gör ingenting, ska ner och prata lite med mami snart. sen ska jag dra iväg till norrtälje halv 6 sen blir det tillbaks till knivsta vid halv 8 tiden, kommer tillbaks till norrtälje på tisdag då jag ska besöka tandläkaren. nu ska jag gå, Puss Sabrina Hauta

Kommentarer
Postat av: mera porriga bilder

Mera porriga bilder! Visa dildon!!

2010-05-16 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0