sabrina @ kista

idag har jag varit i kista, med min kontaktperson, det var faktiskt jätte mysigt, vi gick runt och shoppade och åt gott, det var mums, det kändes verkligen inte som att jag var här jag är. man kände liksom en del av frihet, och det är någonting som jag har längtat efter. jag saknar min mamma, jag vet inte riktigt hur hon mår just nu, men jag hoppas hon mår bra, min syster är på rymmen och det oroar mig jätte mycket, även fast jag har brytit kontakten med henne så älskar jag henne för den hon är. men hon har blivit någon helt annan från den jag bryr mig om. snart fyller jag faktiskt 18, och jag längtar hem, ska hem den 4-7 juni i alla fall. hoppas få träffa några underbarlingar då. vem vet jag kanske har tur och får göra det. men nu ska jag gå skriver någon annan dag. undvik ansiktet, det ser sjukt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0