ny blogg, nu start

Kände att det var dags för en ny blogg, metrobloggen suger helt enkelt så nu testar jag mig fram och ser om den här är bättre helt enkelt, igår var jag på grönalund med bästaste madde, vi träffade ett basketlag, och det roligaste var att vi kastade basketbollar i korgar, och då man vann en stor basketboll om man träffade, och ingen i laget träffade och dem kör liksom basket, och jag träffade på första kastet, snacka om att jag är bäst helt enkelt. Sen träffade jag också en hel del kompisar igår, det var helt underbart, för jag har liksom inte träffat kompisar på evigheter känns det som. och idag satt jag och anna i tekniska och käkade glass, och bara kedje rökte och hade det hur mysigt som hellst, sen när jag väl kom till norrtälje träffade jag världens sötaste flicka, hon är bara för rolig, en typ alkis kom fram till oss och började snacka massa det var skit flummigt, jag sa typ att jag önskade han död haha osv, sånt är livet sen lämnade jag henne och hoppade på bussen till blidö, nu sitter jag här med min syster hur mysigt som hellst kan jag säga, vi var nere med katterna på stranden haha jag tog katten och släppte ner den i havet, jag var lite elakt men det såg jätte gulligt ut, men katten frös nog och tyckte inte det var lika roligt som jag och sanna tyckte. ska strax ner och röka, sen får vi se vad som händer ikväll. ha det underbart för det tänker i alla fall jag ha, bjuder dessutom på en bild jag tog i fredags innan jag drog iväg till stockholm, puss från Sabrina

Kommentarer
Postat av: EmmaVättö

Kolla in min blogg :p,

Fin bild på dig :) <3

2010-05-16 @ 08:21:40
URL: http://emmavattoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0