dagen spenderades i norrtälje med syster!

jag kan nog inte säga mer än att dagen var helt underbar, även fast vi inte gjorde så mycket så var det bara super mysigt, det är det oftast när jag är med min syster, vilket jag älskar! och vi får se vad som händer idag, vi ska i alla fall träffa gustav och några, det ska bli mysigt.. får se när jag ska äta och så, men sen blir det i alla fall dra och träffa grabbarna, så nu ska jag bara kolla lite på facebook sen vara social med freja, så vi hörs, sköt om er pussen och kramen, bjuder på bilder hära med! :D <3 och jag älskar min syster! vi käka på donken!








Kommentarer
Postat av: Petra

va fin du är=)

2010-07-28 @ 20:52:33
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/
Postat av: sabrina

tack :D<3

2010-07-28 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0