boring? grattis till min bror! ;p

Nu är det så att sabrina har så sjukt tråkigt, sitter här och typ dör.
Finns ingenting att göra här, men ska nog ut och cykla snart tror jag ;)
Pratade nyss med min bror & grattade han, han är 20 idag thats nice!
så grattis till stefan my brotha ;o hoppas han får den bästa dagen..
idag har jag möblerat hela mitt rum, bor på övervåningen nu..
så jag har flyttat alla grejer sen har jag fixat ny hylla typ och allt.
det var jätte jobbigt jag trodde jag skulle svettas ihjäl, men det gjorde ja ej.
och igår till idag var jag borta vid Eda-lägerplats och sov över, not nice.
nej nu ska jag gå, hoppas allt är bra med er, kommentera, pussen

Kommentarer
Postat av: Suzze

Kul att du har fått flytta upp x'D

2010-07-08 @ 07:31:19
URL: http://galenkanin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0