blidö

nu sitter jag med freja, vi har nyss ätit tacos, det var underbart gott :) vi ska snart dra iväg och bada med typ några? får se vilka men det blir nog några iaf, ska bli riktigt skönt, freja goes underbar! <3 nej men har inte gjort så mycket, den här veckan var jag ju som sagt ledare på fotbolls skolan, och det var jätte roligt, jag och freja hade en grupp och dem var 7bast, och jätte söta, kanske inte alla men dem flesta (a) hah men man fick iaf väldigt mycket färg under dem dagarna, så nu har både jag och freja bränt oss, haha och det var skit roligt vi åkte moppen sen freja bara vad var det där? jag bara vadå så såg vi på hennes ben sen typ att hon hade blivit bränd eller stucken utav något när vi åkte moppe, man bara normalt? :s hah gott skratt vart det iaf. och igår var jag med freja och några och kollade på fotbollen thats nice & badade såklart !! :) nej nu ska vi dra iväg, hare bäst puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0