spåår on blidö :D

hej bloggen, nu är det just jag igen som är dålig på att uppdatera bloggen men jag har liksom ingen tid eller ork för den här lilla sidan, plus att jag alltid glömmer bort den, så det känns typ värdelöst att skriva, sen har jag knappt sagt till många att jag använder bloggen igen haha (a)... men den här veckan har varit riktigt mysig, det har varit sena kvällar med mysigt folk, vi har sjungit & spelat gitarr, snackat osv, helt klockrent. jobbar som sagt hela tiden fram till 10, och på fredagar och lördag fram till 01:00, det är lagom drygt kan jag lova! haha men så är det, tjänar 100 kronor i timmen och det är ju nice! :D men skriver senare ni får ha det så bra! pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0