vad säger man?

alla dagar här ute fortsätter att vara lika bra som alltid, det känns så skönt att det verkligen finns folk man kan vara sig själva med! det är helt lovely, och igår påpeka någon att jag hade väldigt kort klänning i fredags hah dock klagade dem inte dem gillade snarare det dem såg ;) hah! idag blir det riktigt lugnt, ska bara vara hemma och ta det lugnt, svulla massssa godis & glo filmer, blev att jag var kocken i huset idag, lagade mat till syskonen för mina päron är då inte hemma! och min syster och jag är helt borta nu, jag skiter i henne nu hon har förstört så jävla mycket på senaste tiden så hon kan bara dra, jag bryr mig nte längre för hon skapar inte bara problem för sig själv, utan för hela familjen, men det är hennes val, och jag väljer att dissa henne, hon är körd! så nu var det sagt nu ska jag allt gå för jag orkar inte med att blogga när jag är på dåligt humör! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0