tjatja, ;o

nu är det så att sabrina är helt slut, har jobbat hur mycket som hellst nu känns det som, men det är klockrent kommer bli grymt underbart den 25 augusti när man ser lönen kommit in på kontot! rawr på det ;o snart drar jag iväg till dalarna också det visar sig när det blir, men det ska bli riktigt skönt att komma bort från allting tkr jag! :) som sagt, stått dagarna ut & in, i flera timmar, det tog kål på mina axlar så nu har jag ordentligt ont! massera mig? hah det behövs.. men det har varit underbart här på ön den här tiden, träffat nya människor, haft det mys, och även knas, men det löste sig alltid! lär ju komma tillbaks ut den 13 augusti när det är begravning, förhoppningsvis blir det jobb i några dagar innan skolan börjar dära, det visar sig :D men nu ska jag gå ner och göra en macka tror jag, mums är så sugen på en tomat macka, känns som jag bara har käkat restaurang mat nu i två veckor, typ 20 kilo tyngre! haha (a) nej men det är gott.. och for free! :D hah men hare bäst puss!



btw, jag hatar sättet som du ljuger på..
&
min "bästa" tjej kompis försvinner i 1 år, & jag har inte träffat henne..
men det är hennes fel, hon valde att skita i mig även fast hon ville träffas..
jag hörde av mig hur mycket som hellst, men hon bara sket i mig.. tack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0