jag ändrar mig inte för din skull..

jag tänker inte ändra mig för att du ber mig, så mycket är du inte värd utav mig, jag kommer inte gå tillbaks i mina gamla fotspår bara för att du vill ha mig tillbaks, jag vet att du fortfarande håller på med skiten & jag VÄGRAR börja igen, så länge du håller på med det där kan du låta bli att skriva till mig, för jag har slutat med det där och jag vet själv att jag inte behöver det, jag stöttar dig från och med den dagen som du lägger av, då kommer jag alltid finnas vid din sida, men innan det kan du bara lämna mig ifred, för det minsta jag behöver nu är att du ska hålla på mot mig, du behöver inte gå ut med saker som hände då för att jag vägrar komma tillbaks till dig? men okej vill du göra det så gör det, men du förstör bara mer för mig, och om du älskar mig som du säger att du gör, så ska du ju absolut inte gå ut med någonting sådant? men vet du vad? varför skriver jag ens här om dig? varför bryr jag mig ens om att du skrivit till mig? jo för att jag vill ha tillbaks den kontakten vi hade en gång i tiden, men jag måste nog inse att det är försent nu, vilket jag önskar det inte vore.. men jag ger upp allting som har med dig att göra nu för ett slag, du är välkommen tillbaks till mig när du slutat med allting, då väljer jag att finnas för dig, innan är du som luft för mig, du kan ringa, smsa allting fortsätt du, jag låter bara bli att svara, du som var en sådan underbar människa innan, hur kunde allting förändras så snabbt, och pågrund utav en sådan här sak, jag trodde vi lovade varandra ett föralltid? men tydligen så tog det slut innan vi ens uppfattade vad som hände, du slutade bara svara, du slutade bara bry dig om oss, och nu har du insett att du gjorde ett misstag att släppa mig? hoppas du läser detta och inser att en dag kan allting du vill ha vara borta, pågrund utav något så dåligt.

Kommentarer
Postat av: Suzze

Jag vet att du kommer igenom detta, fast det är otroligt tungt.

Jag vill att du ska veta, att du är stark.

Du är inte bara vacker, du har en fin insida, din omtänksamhet, ärlighet och nyfikenhet.

Visst finns det dagar, då världen kan dra åt helvete, men kom alltid ihåg; du är ett vackert ljus som alltid kommer brinna <3.

2010-08-09 @ 09:20:50
URL: http://galenkanin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0