förstår du nu?

varför ska det här behöva gå så långt, varför ska vi bråka om den här saken det är så jäkla onödigt, för ingen utav oss mår bra utav att bråka, jag vet att jag sårade dig, det vet jag. men du visade inte på något sätt alls att du gillade mig, du gav mig ingen anledning till att tro det heller, jag trodde du glömde mig och gick vidare, vi pratade inte på hela tiden du var borta, och innan hade du aldrig tid för mig? jag vill inte bara gå och vänta på att du ska höra av dig? varje gång du sa att du var min, kändes det precis som att jag inte hade dig, vi pratade inte eller någonting, ingenting mellan oss var rätt, jag vill kunna träffa dig, prata med dig, smsa med dig, spendera all tid i världen med dig, göra så att du mår bra, och inte såra dig, men hur skulle jag kunna veta när du inte förklarar någonting för mig? - Jag orkar inte förklara mig mer för dig för det känns bara som att allting blir fel så fort jag öppnar munnen för att säga någonting, har ingen aning om vad jag ska göra längre allting känns bara så fel, och jag vet inte vad du vill att jag ska säga eller göra, för ingenting blir detsamma utav någonting jag säger. antingen glömmer vi allting nu och lägger det bakom oss och forsätter, eller så glömmer vi bara bort varandra och går skilda vägar och var och en fortsätter med sitt liv.. allting är upp till dig nu, för jag vet inte vad jag ska säga eller göra längre, för vad jag än säger så känns det som att du inte lyssnar på det jag säger längre så det känns bara helt fel & värdelöst :( måste bara säga att du är underbar, för det är precis vad du är, du vet vem du är..


Kommentarer
Postat av: Anonym

om det där var riktat åt mig, som jag tror.. men kanske inte. vi har bråkat i typ en månad snart.. om inte mera. och jag orkar inte mera okej?

tänker på dig och vårt bråk hela tiden, kärleken vi haft emellan oss betyder allt.. men nu är jag bara en såkallad hora som inte bryr sig eller nåt.

du säger att jag inte är din syster längre, och snackar skit om mig till folk, hur fuck tror du de känns?

du får bestämma dig, ett val, okej?

fast jag tror du redan bestämt dig .

fortsätta bråka, int ha kontakt, glömma varann och gå vidare ? eller bah sluta bråka och prata ut m varandra?

2010-09-19 @ 14:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0