vad ska man göra, när tårarna inte slutar rinna?

jag har inte varit mig själv på sista tiden, men det finns både bra & dåliga anledningar till det.
jag ville testa något nytt, se vad som hände om jag testade att gå tillbaks i gamla fotspår.
och vet ni vad? kontakten mellan mig & familjen vart helt konstig, så därför tänker jag fortsätta på riktigt nu, för jag vet själv att det inte är såhär jag vill ha det, min familj betyder allt för mig!
jag tänker inte hålla på som jag har gjort, för jag vet att det bara förstör mer och mer, jag vill ha det bra som på riktigt, jag vill känna den här längtan som jag alltid hade inom mig förut.
jag vill inte må som jag gjorde igår, jag fick inte stopp på tårarna på flera timmar.
vet inte vart kämpar glöden tog vägen, men jag antar att den brann upp med allting annat!
igår vart det stopp för allting, efter ett uppehåll i några dagar sa jag stopp jag orkade inte,
även fast jag ångrade mig djupt på kvällen & fortfarande så tror jag detta var det bästa för mig
jag kan inte acceptera att han behandlar mig hur som hellst, många har sagt att jag är värd bättre tusen miljoner gånger, och det är först nu jag har insett att dem faktiskt hade rätt på riktigt.. jag kan inte bara gå och vänta på att någonting ska hända, jag behövde riktigt kärlek, som du inte gav mig på slutet, så jag lovar dig att på några sätt är det bättre såhär, även fast jag fortfarande älskar dig, så går det inte, its really over now.. det är bäst för alla :'(
hoppas på allting att det inte kommer flera tårar nu, för jag orkar inte med det..
men jag är så otroligt glad över att det finns så många äkta vänner som alltid ställer upp för mig, jag förstår nog inte själv hur bra ni är för mig, men jag vet om att jag älskar er, & tackar er så otroligt mycket för all kärlek & stöd jag har fått <3 det är riktigt kärlek kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: jennifer lodén

awww gumman finns för dig i alla lägen det vet du jag älskar dig jätte mkt bby<333

2010-08-05 @ 11:24:17
Postat av: Suzze

Du är stark <3

2010-08-05 @ 14:57:22
URL: http://galenkanin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0