saknar det redan

åååh, jag har ångest jag vill inte åka, jag trivs så jäfla bra hära ;o det är så skönt att slippa allt skitsnack och alla människor man inte orkar med när allting är som det är, men jag måste hem imorgon är det ju begravning, R.I.P, så det måste göras och jag måste dit, men det ska på något sätt bli skönt att komma hem också, träffa mamma och alla, har saknat dem med och det hoppas jag att dem vet, jag vet dock inte om jag kan göra min lilla överraskning och köpa två rosor, för jag vet inte om någon blomaffär har öppet när jag kommer till stockholm ;o så det visar sig hur det blir med det, annars får jag ta det när jag åker in  till norrtälje eller något, för en ros är både mamma & ola värda, efter allting dem fått stått ut med just nu och innan med, jag är glad över att ni orkar med allting, för jag vet hur jobbigt det kan vara! men sådär, nyss duschat och så, nu väntar jag på att håret mitt ska torka så att jag kan platta det, sen blir det vella att börja sminka sig (: sen drar jag vidare till hedemora där tåget går ifrån, sen stannar jag i sthlm någon timma, sen åker jag vidare till norrtälje, för att sedan bli upphämtad där utav min älskade mamma! sen blir det avgång mot Blidö, ön i solen, helt galet nice ju! så nu ska jag gå, nås på luren under hela dagen / kvällen, pussar & kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0