äntligen hemma

allting gick bra, resan gick super, dock vart jag uppraggad utav en 10åring(?) som började blinka med ena ögat tusen ggr mot mig, jag bara ööööh normalt? ;o haha nej men fick mig ett gott skratt men jobbigt när den fortsatte glo hela resan! dessutom fick jag extremt ont i rumpan efter tågresan and that was nooot nice! sen väl framme i stockholm mötte jag upp älsklings syster, sen drog vi vidare & träffade adam, snackade en hel del med honom, sen kom rebecka bengtsson, helt underbart var det ialla fall, trevliga människor det där! efter det drog vi oss till bussen slutade med att jag fick två pussar (a) aww bästa! och när jag sitter på bussen ringer jag linda och bestämmer att vi ska ses! sen ringde en ledsen liten bästis mig, och då vart jag genast på dåligt humör och var bara tvungen att träffa honom, så väl i norrtälje drar jag till flygis, går på toa och handlar lite, sedan drar jag vidare till banken kollar kortet & tar ut pengar! sen så blir det mot stationen där jag träffar bästis, han grääät :( jag vart ledsen och bara kramade om han och pratadde lite, men vet att han inte gillar att prata eller vara med folk när han mår dåligt.. så bara att vänta ut det men kramade om honom massor för det vet jag att han behöver just nu! så *kram* ännu en gång! sen kom alexander darnell & någon liten sak(?) och då ville ju alex att jag skulle köpa cigg, så då fick det bli att springa till hemmakväll för pressbyron stänger ju 8 -.- så rush dit och sen tillbaks så han fick sina cigg, sen drog jag med mamma till färjan, vi pratade och bara hade det trevligt! fick reda på att jag har en PRAKTIK PLATS nu som jag börjar på måndag den 16/8 thats nice, ska dit och kolla med min mentor på onsdag! (: hoppas det är ett bra ställe för det behövs så jag lär mig något! ;) och min mamma är världens bästa & världens starkaste som orkar med allting, jag älskar dig mamma! så det var nog min dag i några kortare drag, plus jag fick min efterlängtade chai latte som jag längtat efter hur länge som hellst nu! och när jag väl kom ut till blidö packade jag en väska med chips, godis, läsk & massa cigg och drog ut och mötte frugan Linda, så gick vi en bit sen slutade det med att vi hamnade på en mysig brygga där vi satt och snacka i evigheter och bara hade det mysigt, tack för det gumman! det måste göras om, lätt! nej nu ligger jag i sängen snart dags att sova, bjuder på en bild PUSS!

tjaaa

Kommentarer
Postat av: Suzze

Du är så underbart vacker <3

2010-08-13 @ 09:06:20
URL: http://galenkanin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0